با اعزام به جبهه های نبرد حق علیه باطل به درجه جانبازی نائل گردید . سپس با در آمد ناچیز خانواده خودش را درمان نمود . اما در زمان درمان روی تخت بیمارستان دیسک کمر گرفت. ضعف اعصاب و روان بیچاره اش کرد . از درس و دانشگاه افتاد. ولی هنوز بامید روزی که مسئولین به فکر بافتند منتظر است . و از خدا می خواهد اگر از دست مسئولین کاری بر نمی آید فرج آقا امام زمان(عج) را برساند.